|
|
|
|
|
|
|
Цитат
|
|
|
|
Учити дете знању не треба силом, него игром.
|
|
|
|
- Платон
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С А В Е Т И
Савети психолога
Драги родитељи, полазак у вртић је за дете једна од првих већих животних промена. Сигурно се свако од Вас бар некад запитао када је право време за полазак у вртић ваших малишана и забринуо како ће се Ваше дете снаћи у вртићу? На таква питања је врло тешко дати једнозначан одговор јер постоје индивидуалне разлике међу децом – нека деца су спремна раније а нека касније.
Уколико приметите да дете има проблем у адаптацији на вртић , обратите се стручној служби Предшколске установе, тј. Психологу, који ће уз сарадњу са васпитачем помоћи Вашем детету да превазиђе овај проблем.
Шта родитељи морају знати?
Многи од Вас несвесно успоравају правилан развој своје деце у раном узрасту, дозвољавањем деци неадекватних активности или спречавањем неких изузетно корисних активности.
Драги родитељи, како бисте подржали развој деце, требало би да знате следеће:
Физичка неактивност деце, недостатак графомоторичких активности, претерано гледање телевизије, играње видео игрица и сл., негативно утичу и смањују развој појединих биолошких потенцијала. Због тога, Ви као родитељи, требали бисте да подстичете своју децу на следеће активности које између осталог стимулишу и развој графомоторике на раном узрасту: хватање, држање и испуштање играчака, држање кашике и самостално храњење, хватање ситних предмета, свлачење и облачење одеће и обуће, увлачење пертле у ципеле, навијање играчака, листање сликовница, сакупљање ситних предмета и исцепканих папирића, облачење малих лутки, закопчавање и откопчавање дугмади, мешање теста пластелина и глине, прављење различитих фигурица, играње кликера…Већина наведених активности поспешује и развој опажања и концентрације Ваших малишана.
Заједничким снагама успећемо да на нејлепши начин реализујемо циљеве васпитно-образовног рада.
Очекујемо Вас и Ваше малишане и унапред се захваљујемо на успешној сарадњи!
|
|
|
|